خرید از سراسر دنیا


» معرفی نرم افزار Google drive

معرفی نرم افزار Google drive

معرفی نرم افزار Google drive 

امروزه با توجه به توسعه فناوری و عصر ارتباطات خیلی از ما نیاز داریم همیشه یکسری فایل و اپلیکیشن با خود داشته باشیم تا در صورت نیاز از آن ها استفاده نماییم.

افرادی که با کار های نرم افزاری سر و کار دارند زیاد برایشان پیش می آید که در لحظه و کاملا غیر قابل پیش بینی به یکسری فایل ها نیاز پیدا میکنند و به آن دسترسی ندارند. خیلی ها شاید الان بگویند خب شخصی که کارش این است همیشه یک فلش مموری با خود دارد تا در صورت نیاز از آن ها استفاده نماید اما نکاتی را باید ورد توجه قرار داد به طور مثال شاید آن شخص فراموش کرد فلش را یکروز در جایی خاص با خود به همراه ببرد چون احساس نیازی نمیکرده است، شاید در حین رفت و امد فلش از جیبش بیوفتد و گم شود، شخصی برای ارائه ی یک پروژه به کشور دیگر یا شهر دیگری میرود و فایل پروژه را بر روی فلش دیسک یا مموری یا هرنوع دیسک سخت قابل حملی با خود جا به جا میکند اما بنظر شما انجام چنین کارهایی این ریسک را میپذیرد که فلش بر حسب اتفاق گم شود؟ یا دیسک سخت به هر دلیلی اجرا نشود؟ یا ویروسی شود و اصلا بسوزد؟ حال شخصی که در کشور دیگری قراردارد واقعا در آن لحظه دستش از همه جا کوتاه است و باید پروژه و کارش را تمام شده بداند! اما چه کنیم که درگیر این همه اما و اگرها نشویم؟

سرویس google drive این مشکل را خیلی راحت برای شما حل میکند. این سرویس با در اختیار قراردادن یک فضای ابری به حجم 15GB بصورت کاملا رایگان تمام این اما و اگرها را پاک میکند. شما در خانه یا محل کارتان فایل هایتان در گوگل درایو ذخیره میکنید و هر لحظه و هرساعت از شبانه روز و در هرجاتی دنیا که به آن نیاز داشتید میتوانید آن را از روی سرویس برداشته و از آن استفاده کنید.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

این نرم افزار بصورت پیش فرض روی تمامی گوشی های اندرویدی نصب است و با نام Drive دیده میشود. برای ثبت نام و استفاده از این سرویس فقط کافی است یک حساب کاربری گوگل (Gmail) داشته باشید. این سرویس میتواند بینهایت فضا در اختیار شما قراردهد که 15 GB آن رایگان است. شما اگر فایل یکجا نداشته باشید میتوانید چندین اکانت جی میل بسازید و به ازای هریک 15 گیگ فضای رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. همچنین میتوانید لینک فایل های خود را برای دانلود با دوستانتان به اشتراک بگذارید و هرزمان که دوس داشتید آن را غیرفعال کنید.

نویسنده: نیما صاحب جلال


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده